Geen producten (0)

FAQ

Verzendkosten PostNL

Nederland € 4,95 per pakket 

België € 7,50 per pakket 

Duitsland  € 7,95 per pakket 

Indien op voorraad wordt je bestelling de eerst volgende werkdag aangeboden. Je ontvangt dan de track&trace code via de mail.

 

1. Kan ik een mijn bestelling (gedeeltelijk) terug sturen?

je kunt gebruik maken van het zogenaamde herroepingsrecht:

je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@boiliefabriek.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten.

2. Kan ik mijn bestelling ruilen?

Dat kan, je kunt hiervoor contact met ons opnemen via de mail. je ontvangt dan van ons een retourlabel. De kosten hiervan zijn voor je eigen rekening. Hiervoor gebruiken wij de Postnl tarieven bovenaan deze pagina. Voor het ruilen zelf brengen wij geen kosten in rekening, enkel de eventuele meerprijs van het artikel wat je wilt ruilen.

3. Hebben jullie een bezoek adres?

Momenteel leveren wij alleen vanuit deze webshop. je kunt dus niet langskomen om een bestelling af te halen.

4. Kan ik mijn bestelling volgen?

Via de mail krijgt je een trace code waarmee je je pakket kunt volgen. Ook krijgt je automatisch een bericht van de shop wanneer de status van je bestelling is gewijzigd.

5. Moet ik een account aanmaken?

Nee dat hoeft niet, je kunt ook gewoon als gast afrekenen.

6. Hoe kan ik betalen?

Wij werken met iDEAL betaling en AfterPay veilig achteraf betalen. iDEAL is een veilige betaalmethode welke via je eigen bank verloopt.

AfterPay:

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland)
AfterPay voert voor boiliefabriek.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. je kunt bij BoilieFabriek betalen met een digitale factuur . Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar hetconsumentendeel van de AfterPay website.

7. Ik ben niet tevreden, wat nu?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@boiliefabriek.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Facebook Twitter Pinterest